UNIR masterclass on how to prepare a legal report

Inés Fontes, responsible for legal document templates in Gómez-Acebo & Pombo Abogados’ Knowledge Management Department and a regular collaborator of the Foundation, gave the training session «Cómo redactar un informe jurídico profesional«, aimed at students in the Master’s Degree for Admission to the Practice of Law of the Universidad Internacional de La Rioja (UNIR). This session was an initiative of the legal clinic Clínica Jurídica UNIR-Fundación Fernando Pombo based on cases handled and reports prepared therein.

Openclass en Unir sobre cómo elaborar un informe jurídico

Inés Fontes, abogada responsable del área de modelos de Gestión del Conocimiento en Gómez Acebo-Pombo Abogados y colaboradora habitual de la Fundación, impartió la sesión formativa «Cómo redactar un informe jurídico profesional», dirigida a alumnos de Grado de Derecho y Máster de Acceso a la Abogacía de la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR). La sesión fue una iniciativa de la Clínica Jurídica UNIR-Fundación Fernando Pombo, partiendo de la experiencia de los casos e informes desarrollados en la clínica jurídica.