Rock & Law 2016

R_L

Rock & Law is a solidary music festival organized by legal professionals and promoted by the Clifford Chance, Cuatrecasas, Garrigues, Profesor Uría, and Fernando Pombo Foundations, together with national and international law firms. The concert will take place on September 29 in the Golf Park La Moraleja (Madrid) and in which eight rock bands formed by lawyers of the most important law firms of the country will participate.

This year, the profits will be destined to the Lydia Project promoted by the Cris Contra el Cáncer Foundation, which has the objective of investigating alternative therapies for acute leukemia in children and adolescents that do not respond to conventional treatments.

Rock & Law 2016

R_L

Rock & Law es un festival de música solidario de la abogacía promovido por las Fundaciones Clifford Chance, Cuatrecasas, Garrigues, Profesor Uría, y Fernando Pombo, conjuntamente con despachos de abogados nacionales e internacionales. El concierto se celebrará el próximo jueves 29 de septiembre en el Golf Park La Moraleja (Madrid) y contará con la participación de ocho bandas de rock integradas por abogados de los principales despachos de abogados del país.

Este año, los beneficios irán destinados íntegramente al Proyecto Lydia, promovido por la Fundación Cris Contra el Cáncer, que tiene como propósito la investigación de terapias alternativas para el tratamiento de la leucemia aguda en niños y adolescentes que no responden a los tratamientos actuales.

¡No te lo pierdas!